Z VAMI VSAK DAN
14.00 - 18.00
2024-09-09 11:51:19 | VRP

Mercator kot top destinacija za mlade: Oboževalci srbskega megazvezdnika Voyaga preplavili Mercator HM Šiška Ljubljana

Mercator HM Šiška Ljubljana je gostil balkanskega megazvezdnika Voyaga in njegovim oboževalcem z ekskluzivnim t.i. meet&greetom omogočil, da ga srečajo v živo in uživajo v njegovih osvežilnih ledenih čajih Volim Tea, ki jih je Mercator kot prvi trgovec v Sloveniji postavil na svoje police.

Voyage in Volim Tea Foto: Mercator

Voyage, ki je dobro poznan tudi med mladimi pri nas in vedno poskrbi za izjemno energijo, je v največjem hipermarketu Mercatorja ustvaril prav posebno norijo. Njegovi fani so se za dogodek, ki je bil načrtovan ob 19. uri, pričeli zbirati že od 15. ure naprej, da bi si zagotovili čimboljše mesto ob odru v osrčju te znane trgovine. Množice, tudi otroki do deset let so njegova srbska besedila pesmi vedeli na pamet in jih navdušeno prepevali.

Nagrajenci nagradnih iger so imeli ekskluzivno priložnost spoznati Voyaga, medtem ko so ostali oboževalci upali na podpis na majice Volim Tea in ledene čaje.

CA3FB7AB-501E-4FBB-A92E-279DD8C37949.JPG
Mercator je gostil balkanskega megazvezdnika Voyaga in njegovim oboževalcem z ekskluzivnim omogočil, da ga srečajo v živo
Mercator

»Veseli nas, da smo mladim iz vseh koncev Slovenije omogočili srečanje z njihovim vzornikom. S ponudbo kot je Volim Tea in z njo izvirno digitalno kampanjo, ki smo jo lansirali ob prihodu izdelka na naše police potrjujemo, da razumemo mlade, poslušamo njihove želje, se jim znamo približati, jim omogočiti dodano vrednost nakupovalne izkušnje in, kar je najpomembneje, navdihniti,« so sporočili iz Mercatorja.

Voyagevi napitki Volim Tea.JPG
Osvežilni ledeni čaji Volim Tea, ki jih je Mercator kot prvi trgovec v Sloveniji postavil na svoje police
Mercator

Da je Mercatorju uspelo pripeljati takšnega zvezdnika, veliki Voyagevi publiki v Sloveniji omogočiti srečanje z zvezdnikom, ter njegove ledene čaje kot prvi v Sloveniji postaviti na trgovske police, ponovno dokazuje svojo usmerjenost v razumevanje potrošnika in pripravljenost prisluhniti zahtevam tudi najzahtevnejših kupcev kot sta generaciji Alfa in Z.

Fotogalerija